Προ-Προνήπιο

ΠΡΟ-ΠΡΟΝΗΠΙΟ / PRESCHOOL

(από 3 - 4 ετών)

Το παιδαγωγικό πρόγραμμα περιλαμβάνει παιχνίδια γνωριμίας και ομαδικά παιχνίδια, στα οποία αξιοποιούνται: η λογοτεχνία, οι ψυχοκινητικές δραστηριότητες, οι ρυθμικές δραστηριότητες, η ζωγραφική, το θεατρικό παιχνίδι, το κουκλοθέατρο, η δραματοποίηση, η προαριθμητική και η προγραφή και η χαρτοκοπτική. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα ήθη και τα έθιμα του πολιτισμού της χωράς, την παράδοση και τα τραγούδια. Επίσης, λαμβάνουν μέρος στις θεατρικές μας παραστάσεις/ γιορτές και παρακολουθούν εκπαιδευτικά προγράμματα από εξωτερικούς συνεργάτες.

  • Πρωινές Δραστηριότητες: Υποδοχή και ομαδικές δραστηριότητες για όλη την τάξη.

  • Καθημερινές Δραστηριότητες: Συγκεκριμένες δραστηριότητες σε μικρές ομάδες με καθοδήγηση από τον εκπαιδευτικό.

  • Κέντρα Μάθησης: Δραστηριότητες μάθησης σε εσωτερικούς χώρους και ελεύθερο παιχνίδι δύο φορές την ημέρα σε εξωτερικούς χώρους.

  • Εσωτερικά και Εξωτερικά Κέντρα Παιχνιδιού: Λειτουργία κέντρων μάθησης και ελεύθερου παιχνιδιού τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους.

  • Ανεξαρτητοποίηση από την Πάνα: Σε συνεννόηση με τη διεύθυνση του παιδικού σταθμού.

  • Γεύματα: Παροχή γευμάτων σύμφωνα με το πρόγραμμα του παιδικού σταθμού.

  • Ημερήσια Ενημέρωση Γονέων: Πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής και αποστέλλεται μετά την αναχώρηση του παιδιού ή μέχρι τις 4μ.μ.

  • Δανειστική Βιβλιοθήκη: Διαθέσιμη για χρήση από τα παιδιά.

  • Σχολική Στολή: Υποχρεωτική από Δευτέρα έως Πέμπτη

Μάθημα Γυμναστικής:

Προγραμματίζουμε δραστηριότητες που στοχεύουν στην ολική κινητικότητα του παιδιού και που προάγουν, σύμφωνα με το σκοπό της Φυσικής Αγωγής, τη σωματική, κοινωνική, συναισθηματική και πνευματική ανάπτυξη του παιδιού. Μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, και με τον απα­ραίτητο εξοπλισμό, διευκολύνουμε τη συμμετοχή του παιδιού σε διάφορες δραστηριότητες και παιχνίδια λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις δυνατότητες της ηλικίας του.

Μουσική / Μουσικοκινητική:

Διδασκαλία βασικών συμβόλων της μουσικής, μουσικοκινητική (σύστημα orff). Η Μουσικοκινητική Αγωγή αποτελεί καλλιτεχνική εκπαίδευση και φυσική έκφραση. Τα παιδιά μαθαίνουν ρυθμούς / μουσική και τους συνδυάζουν με την κίνηση. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης που ακολουθούν είναι επιστημονικά μελετημένο, τεκμηριωμένο και ειδικά σχεδιασμένο για τη συγκεκριμένη ηλικία των παιδιών, με αποτέλεσμα να τα βοηθά τόσο στη σωματική όσο και στη πνευματική τους ανάπτυξη. Τα μικρά παιδιά με την Μουσικοκινητική Αγωγή αναπτύσσουν την αίσθηση της δημιουργίας.

Παράλληλα, όπως και στη γυμναστική, ενισχύεται η συνεργασία και η ομαδική δουλειά, ο έλεγχος του σώματος, η ανάπτυξη της θέλησης που κορυφώνεται σε μια παρουσίαση (παράσταση) που για τα παιδιά αποτελεί συγχρόνως θαυμάσια και θεαματική δουλειά.

Αγγλικά ως δεύτερη γλώσσα (ESL)

Όταν τα παιδιά φτάνουν την ηλικία των τριών ετών, μια κατάλληλη ηλικία για την έναρξη ενός σωστού προγράμματος, μπορεί να εισαχθεί ένα πιο οργανωμένο περιβάλλον διδασκαλίας και μάθησης. Αυτοί οι νεαροί μαθητές μπορούν στη συνέχεια να ενταχθούν σε ομάδες υπό την επίβλεψη δύο ενηλίκων.

Έτσι, η εκμάθηση διπλής γλώσσας (OPOL) γίνεται σταδιακά και σχεδόν ανεπαίσθητα με τη βοήθεια ενός φυσικού ομιλητή της Αγγλικής γλώσσας, υποστηριζόμενου από έναν ενήλικα που μιλά τη μητρική γλώσσα των παιδιών. Το πρόγραμμα σπουδών χωρίζεται σε σχέδια μαθημάτων που περιλαμβάνουν δραστηριότητες όπως:

  • Δραστηριότητες σε κύκλο, εσωτερικές και εξωτερικές

  • Παιχνίδια σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους

  • Μουσική σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους

  • Αφήγηση ιστοριών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους

  • Φύλλα εργασίας

  • Ελεύθερη ζωγραφική και χειροτεχνίες σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους

  • Επιτραπέζια παιχνίδια

  • Παρουσιάσεις PowerPoint

  • Κάρτες εκμάθησης (flash cards)

  • Αυτό το πρόγραμμα παρέχει μια σταθερή βάση για τη σταδιακή εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας σε μικρή ηλικία

ΔΙΓΛΩΣΣΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ

Ωράριο: 14.00 – 16.00 εντός σχολικού ωραρίου

Άμεσος σκοπός είναι η δημιουργική απασχόληση των παιδιών με δραστηριότητες εκπαιδευτικού και βιωματικού χαρακτήρα με την καθοδήγηση του εξειδικευμένου και έμπειρου προσωπικού.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Εικαστικά/ζωγραφική – Καλλιεργούμε στα παιδιά την αγάπη για την τέχνη. Καθώς μαθαίνουν να ζωγραφίζουν με διάφορες τεχνικές, ψυχαγωγούνται και αναπτύσσουν το ταλέντο και τις δεξιότητές τους

  • Θεατρική αγωγή/υποκριτική/θεατρικό παιγνίδι – Εισαγωγή στη θεατρική τέχνη με παιγνιώδη τρόπο. Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών και της ικανότητάς τους να αναπτύσσουν το λόγο και τα συναισθήματά τους μπροστά σε κοινό (τρίτους)

  • Μουσική και Μουσικοκινητικές δραστηριότητες – Δίνουμε στα παιδιά τη δυνατότητα να εξερευνήσουν μουσικούς δρόμους με διάφορες δραστηριότητες. Η μουσική καταπολεμά την έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης και βοηθά στην ανάπτυξη της νοημοσύνης

  • Ατομικά και ομαδικά επιτραπέζια παιχνίδια

  • Αφήγηση ιστοριών / λογοτεχνίας

Επειδή η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού είναι αδιαμφισβήτητα και επιστημονικά αποδεδειγμένη το αξιοποιούμε σε όλες του τις μορφές οι οποίες είναι:

  • Παιχνίδι δράσης

  • Παιχνίδι με αντικείμενα

  • Κοινωνικό παιχνίδι

  • Συμβολικό παιχνίδι ή παιχνίδι μίμησης

ΠΑΙΧΝΙΔΙ – LEARNING THROUGH PLAY

Φροντίζουμε το παιδί να παίζει ελεύθερα και αυθόρμητα χωρίς έντονες παρεμβολές, κανόνες, οριοθετήσεις και υποδείξεις. Με αυτόν τον τρόπο ξεδιπλώνονται πτυχές του χαρακτήρα του, εξάπτεται η φαντασία, αναδεικνύονται και καλλιεργούνται περαιτέρω δεξιότητες, αναδύονται συναισθήματα. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο πρωταρχικός σκοπός του παιχνιδιού είναι η ευχαρίστηση. Μέσα από το παιχνίδι το παιδί ζει και αναπτύσσεται.

Οι παιδικές χαρές προσφέρουν μια ποικιλία δημιουργικών παιχνιδιών έτσι ώστε να εξυπηρετούν την κάθε ηλικιακή ομάδα ξεχωριστά.