Περιγραφή Προγράμματος – Βρεφικό τμήμα
TEACHING AND NURTURING IN THE 21ST CENTURY

Με γνώμονα τις ανάγκες κάθε ηλικίας, από 3 μηνών έως 6 ετών, σας παρουσιάζουμε το ανανεωμένο πρόγραμμα των τμημάτων του Παιδικού Σταθμού «Νέα Γενιά» για το έτος.

Σε έναν χώρο καθαρό, κατάλληλα διαμορφωμένο, λειτουργικό και εξοπλισμένο καλύπτουμε τις βασικές ανάγκες κάθε βρέφους: το αίσθημα ασφάλειας, την καθαριότητα, τη διατροφή, τον ύπνο. Η στοργή και η τρυφερότητα με την οποία περιβάλλεται κάθε βρέφος ξεχωριστά αλλά και τα ερεθίσματα που του προσφέρονται, διασφαλίζουν την ευχάριστη παραμονή του στον παιδικό σταθμό και την περαιτέρω εξέλιξή του, ψυχοσωματικά και νοητικά.

Το ημερήσιο πρόγραμμα περιλαμβάνει:

ΒΡΕΦΗ 1 / INFANTS 1 (από 3 έως 12 μηνών)

Start of the day: Greet families/daily health check/check child needs for the day, in the New Generation application.

  • Πρωινό ύπνο, Απαλή Μουσική
  • Μαθηματικά παιχνίδια με κύβους & ειδικά μαθηματικά παιχνίδια (manipulatives)
  • Αισθητηριακές δραστηριότητες
  • Παιχνίδια στον κήπο του σχολείου & παιχνίδια αδρής κινητικότητας
  • Παραμύθια & Ιστορίες
  • Παιχνίδι ανακάλυψης με τη δασκάλα (tummy time)
  • Τραγούδια
  • Παιχνίδια λεπτής κινητικότητας
  • Μεσημεριανό τάισμα
  • Απογευματινός ύπνος, Απαλή Μουσική
  • Προετοιμασία αναχώρησης

Να σημειωθούν επίσης τα ακόλουθα :

  • Αλλαγές πάνας κάθε 2 ώρες ή και συχνότερα εάν χρειάζεται
  • Γεύματα σύμφωνα με το οικογενειακό ή ατομικό πλάνο
  • Όλα τα βρέφη βγαίνουν στον κήπο για τουλάχιστον 2 x 30 λεπτά καθημερινά, καιρού επιτρέποντος.
  • Η καθημερινή ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής και αποστέλλεται μετά την αναχώρηση του βρέφους ή στις 4.30μμ.

ΒΡΕΦΗ 2 / INFANTS 2 (από 13 – 20μηνών)

Start of the day: Greet families/daily health check/check child needs for the day in the New Generation application.

  • Πρωινό ύπνο με απαλή Μουσική ή/και ανάγνωση παραμυθιού
  • Παιχνίδια Εκγύμνασης στο πάτωμα με τη δασκάλα
  • Ειδικά μαθηματικά παιχνίδια (manipulatives)
  • Παιχνίδια καλλιέργειας της γλώσσας
  • Εικαστικά & Αισθητηριακές δραστηριότητες
  • Παιχνίδια στον κήπο του σχολείου & παιχνίδια αδρής κινητικότητας
  • Βιβλιοπαρουσιάσεις & Ιστορίες
  • Τραγούδι, Μουσικοκινητική, Χορός
  • Κουκλοθέατρο
  • Παιχνίδια λεπτής κινητικότητας
  • Μεσημεριανό τάισμα
  • Απογευματινός ύπνος, Απαλή Μουσική
  • Απογεματινό σνακ
  • Προετοιμασία αναχώρησης

Να σημειωθούν επίσης τα ακόλουθα :

  • Αλλαγές πάνας κάθε 2 ώρες ή και συχνότερα εάν χρειάζεται
  • Γεύματα σύμφωνα με το πρόγραμμα του βρεφικού σταθμού και σε συνεννόηση με την οικογένεια.
  • Όλα τα βρέφη βγαίνουν στον κήπο για τουλάχιστον 2 Χ 30 λεπτά καθημερινά, καιρού επιτρέποντος
  • Η καθημερινή ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής και αποστέλλεται μετά την αναχώρηση του βρέφους ή στις 4.30μμ.
ΔΙΓΛΩΣΣΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ

Ωράριο: 14.00 – 16.00 εντός σχολικού ωραρίου.

Άμεσος σκοπός είναι η δημιουργική απασχόληση των παιδιών  με δραστηριότητες εκπαιδευτικού και βιωματικού χαρακτήρα, με την καθοδήγηση του εξειδικευμένου και έμπειρου προσωπικού.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Εικαστικά/ζωγραφική – Καλλιεργούμε στα παιδιά την αγάπη για την τέχνη. Καθώς μαθαίνουν να ζωγραφίζουν με διάφορες τεχνικές, ψυχαγωγούνται και αναπτύσσουν το ταλέντο και τις δεξιότητές τους.
  • Θεατρική αγωγή/υποκριτική/θεατρικό παιγνίδι – Εισαγωγή στη θεατρική τέχνη με παιγνιώδη τρόπο. Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών και της ικανότητάς τους να αναπτύσσουν το λόγο και τα συναισθήματά τους μπροστά σε κοινό (τρίτους).
  • Μουσική και Μουσικοκινητικές δραστηριότητες – Δίνουμε στα παιδιά τη δυνατότητα να εξερευνήσουν μουσικούς δρόμους με διάφορες δραστηριότητες. Η μουσική καταπολεμά την έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης και βοηθά στην ανάπτυξη της νοημοσύνης.
  • Ατομικά και ομαδικά επιτραπέζια παιχνίδια
  • Αφήγηση ιστοριών / λογοτεχνίας
ΠΑΙΧΝΙΔΙ – LEARNING THROUGH PLAY

Επειδή η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού είναι αδιαμφισβήτητη και επιστημονικά αποδεδειγμένη, το αξιοποιούμε σε όλες τις μορφές του, ως:

  • Παιχνίδι δράσης,
  • Παιχνίδι με αντικείμενα,
  • Κοινωνικό παιχνίδι,
  • Συμβολικό παιχνίδι ή παιχνίδι μίμησης

Φροντίζουμε το παιδί να παίζει ελεύθερα και αυθόρμητα χωρίς έντονες παρεμβολές, κανόνες, οριοθετήσεις και υποδείξεις. Με αυτόν τον τρόπο ξεδιπλώνονται πτυχές του χαρακτήρα του, εξάπτεται η φαντασία, αναδεικνύονται και καλλιεργούνται περαιτέρω δεξιότητες, αναδύονται  συναισθήματα. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο πρωταρχικός σκοπός του παιχνιδιού είναι η ευχαρίστηση. Μέσα από το παιχνίδι το παιδί ζει και αναπτύσσεται.

Οι παιδικές χαρές έχουν διαμορφωθεί με μια ποικιλία δημιουργικών παιχνιδιών έτσι ώστε να εξυπηρετούν την κάθε ηλικιακή ομάδα ξεχωριστά.