Περιγραφή Προγράμματος – Μεταβρεφικό τμήμα
TEACHING AND NURTURING IN THE 21ST CENTURY

Με γνώμονα τις ανάγκες κάθε ηλικίας, από 3 μηνών έως 6 ετών, σάς παρουσιάζουμε το ανανεωμένο πρόγραμμα των τμημάτων του Παιδικού Σταθμού «ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ» για το έτος 2022-2023.

ΜΕΤΑΒΡΕΦΙΚΟ 1 – TODDLERS 1 (από 21 – 30μηνών)

Το παιδαγωγικό πρόγραμμα είναι διαμορφωμένο σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχουν και τις ικανότητες που ήδη διαθέτουν τα παιδιά αυτής της ηλικίας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παιχνίδια γνωριμίας μέσα από τα οποία τα παιδιά κοινωνικοποιούνται, γνωρίζουν τα μέλη της ομάδας τους, αλλά και του χώρου που βρίσκονται.

Ειδικότερα:
Ομαδικά παιχνίδια που παρέχουν γλωσσικά ερεθίσματα και προσφέρονται για περιγραφή αντικειμένων, ψυχοκινητικά και μιμητικά παιχνίδια με τα οποία τα παιδιά αντιλαμβάνονται το σώμα τους και τη σχέση τους με το χώρο.
Μουσικοκινητικές ασκήσεις μέσω των οποίων τα παιδιά εκφράζονται σωματικά και συναισθηματικά. Ζωγραφική και επιτραπέζια παιχνίδια για την ανάπτυξη των οπτικοκινητικών τους δεξιοτήτων.
Το κουκλοθέατρο, τα παραμύθια (λογοτεχνία), τα τραγούδια καθώς και όλες οι δραστηριότητές μας συμβαδίζουν με την εβδομαδιαία θεματολογία μας. Τα παιδιά μαθαίνουν να αυτοεξυπηρετούνται κυρίως στο φαγητό και να εξελίσσουν τις δυνατότητες τους.

Να σημειωθούν επίσης τα ακόλουθα:

Start of the day: Greet families/daily health check/check child needs in the New Generation application.

  • Outdoor Gross Motor Play
  • Specific nap time
  • Whole group instruction
  • Open learning centers indoors and outdoors
  • School uniform Monday to Thursday
  • Αλλαγές πάνας κάθε 2 ώρες ή και συχνότερα εάν χρειάζεται
  • Ανεξαρτητοποίηση πάνας σε συνεννόηση με τη διεύθυνση
  • Γεύματα σύμφωνα με το πρόγραμμα του παιδικού σταθμού
  • Η καθημερινή ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής και αποστέλλεται μετά την αναχώρηση του παιδιού ή στις 4.30μμ.

Introducing English as a second language (ESL) in the toddler group:

Early exposure to the second language is important: very young children learn a second (or third) language through listening to and interacting with different speakers – exposure to sounds, words, and grammars of the language (s) they will use in the future.

  • Children learn words best during meaningful activities in everyday life. Think about the way your child learned his first language – it was through playing and talking with you throughout the day. The same applies to his second language. They are introduced to new words when they play and interact with the English teacher /caregiver. Children need to hear a word several times in several different sentences before they start to understand its meaning. We use each daily activity as an opportunity to expose children to new words.
  • Examples of daily activities include playing, looking at books together, floor activities, songs, puppets and routines like meals, getting dressed, diaper change and outdoor play.

ΜΕΤΑΒΡΕΦΙΚΟ 2 – TODDLERS 2 (από 2,3 – 2,9 χρονών)

Το παιδαγωγικό πρόγραμμα περιλαμβάνει παιχνίδια γνωριμίας και ομαδικά παιχνίδια, στα οποία αξιοποιούνται: η λογοτεχνία, οι ψυχοκινητικές δραστηριότητες, οι ρυθμικές δραστηριότητες, η ελεύθερη ζωγραφική, το κουκλοθέατρο, η δραματοποίηση, η μουσικοκινητική και γυμναστική. Η άσκηση από μικρή ηλικία συμβάλλει στη σωστή ανάπτυξη του παιδιού, στην καλή φυσική του κατάσταση και γενικότερα στην υγεία του. Να σημειωθούν επίσης τα ακόλουθα:

Start of the day: Greet families/daily health check/check child needs in the New Generation application.

  • Circle time indoor and outdoor
  • Free play centers indoor and outdoor
  • Teacher direct activities in small groups
  • Table games
  • Nap time
  • School uniform from Monday to Thursday
  • Αλλαγές πάνας κάθε 2 ώρες ή και συχνότερα εάν χρειάζεται.
  • Ανεξαρτητοποίηση πάνας σε συνεννόηση με τη διεύθυνση
  • Γεύματα σύμφωνα με το πρόγραμμα του παιδικού σταθμού
  • Η καθημερινή ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω εφαρμογής και αποστέλλεται μετά την αναχώρηση του παιδιού ή στις 3.30μμ.

Introducing English as a second language (ESL) in the Toddler 2 / Blue group:

The advantages of beginning early

  • Young children are still using their individual, innate language-learning strategies to acquire their home language and soon find they can also use these strategies to pick up English.
  • Young children have time to learn through play-like activities. They pick up language by taking part in an activity shared with an adult. They firstly make sense of the activity and then get meaning from the adult’s shared language.
  • Children who have the opportunity to pick up a second language while they are still young appear to use the same innate language-learning strategies throughout life when learning other languages. Picking up third, fourth, or even more languages is easier than picking up a second.

Our English sessions are fun and interesting, concentrating on concepts children have already understood in their home language. Activities are backed up by specific objects, where possible, as this helps understanding and increases general interest.

Our style of teaching young children is to incorporate a lot of songs, dances, flashcards, visuals and movement in general. As well as book reading time, games and other activities. We use facial expressions, gestures, and point to words and pictures to connect meaning.

ΔΙΓΛΩΣΣΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ

Ωράριο: 14.00 – 16.00 εντός σχολικού ωραρίου.

Στόχος είναι η δημιουργική απασχόληση των παιδιών  με δραστηριότητες εκπαιδευτικού και βιωματικού χαρακτήρα υπό την καθοδήγηση του εξειδικευμένου και έμπειρου προσωπικού.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Εικαστικά/ζωγραφική – Καλλιεργούμε στα παιδιά την αγάπη για την τέχνη. Καθώς μαθαίνουν να ζωγραφίζουν με διάφορες τεχνικές και αναπτύσσουν το ταλέντο και τις δεξιότητές τους.
  • Θεατρική αγωγή/υποκριτική/θεατρικό παιγνίδι – Εισαγωγή στη θεατρική τέχνη με παιγνιώδη τρόπο. Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών και της ικανότητάς τους να αναπτύσσουν το λόγο και τα συναισθήματά τους μπροστά σε κοινό (τρίτους).
  • Μουσική και Μουσικοκινητικές δραστηριότητες – Δίνουμε στα παιδιά τη δυνατότητα να εξερευνήσουν μουσικούς δρόμους με διάφορες δραστηριότητες.
  • Ατομικά και ομαδικά επιτραπέζια παιχνίδια
  • Αφήγηση ιστοριών / λογοτεχνίας
ΠΑΙΧΝΙΔΙ – LEARNING THROUGH PLAY

Επειδή η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού είναι αδιαμφισβήτητα και επιστημονικά αποδεδειγμένη το αξιοποιούμε σε όλες του τις μορφές οι οποίες είναι:

  • Παιχνίδι δράσης,
  • Παιχνίδι με αντικείμενα,
  • Κοινωνικό παιχνίδι,
  • Συμβολικό παιχνίδι ή παιχνίδι μίμησης

Φροντίζουμε το παιδί να παίζει ελεύθερα και αυθόρμητα χωρίς έντονες παρεμβολές, κανόνες, οριοθετήσεις και υποδείξεις. Με αυτόν τον τρόπο ξεδιπλώνονται πτυχές του χαρακτήρα του, εξάπτεται η φαντασία, αναδεικνύονται και καλλιεργούνται περαιτέρω δεξιότητες, αναδύονται  συναισθήματα. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο πρωταρχικός σκοπός του παιχνιδιού είναι η ευχαρίστηση. Μέσα από το παιχνίδι το παιδί ζει και αναπτύσσεται.

Οι παιδικές χαρές έχουν διαμορφωθεί με μια ποικιλία δημιουργικών παιχνιδιών έτσι ώστε να εξυπηρετούν την κάθε ηλικιακή ομάδα ξεχωριστά.